Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Δήμητρα Λιάνη: «Ποιος θα με κρίνει εμένα, αγάπη μου!»

Αποκαλυπτική… χειμαρρώδης και άκρως καλοκαιρινή με… κοτσιδάκια στα μαλλιά, η πρώην Πρώτη κυρία της Ελλάδας σε τηλεοπτική της συνέντευξη, απάντησε σε όλους όσους σχολίασαν αρνητικά τις τελευταίες στιλιστικές της επιλογές ως «κακοπροαίρετους» και «αναλώσιμους»! «Θα ήταν καλύτερα να μας σχολιάζουν κάποιοι άνθρωποι που έχουν γράψει ιστορία, που είναι αξιόλογοι. Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει ο καθένας και να λέει ό,τι θέλει.»
Συνεχίζοντας ακάθεκτη η ίδια λέει: «Δεν είναι δυνατόν να βγαίνει ο καθένας και να λέει ό,τι θέλει» συμπληρώνοντας: «Ποιος καθορίζει το προφίλ μου; Ποιος είναι αυτός που υποδεικνύει τι θα φορέσει ο άλλος, όταν πάει σε ένα μπαρ; Εμένα όλη μου η ζωή ήταν κόντρα σε όλα τα πράγματα. Έχω κάνει φοβερές υπερβάσεις.
Κόντρα ήταν ακόμη και ο ίδιος ο άντρας μου που έφερε στην Ελλάδα συγκεκριμένο τρόπο ντυσίματος. Σκεφτείτε τι άκουγε ο Ανδρέας όταν φόραγε τα ζιβάγκο και τα πρωτοποριακά για την εποχή τους ρολόγια…τα ίδια και χειρότερα άκουγε».
Αποκάλυψε επίσης πως της έγινε πρόταση και από το «Dancing with the Stars», ωστόσο αρνήθηκε εφόσον θεωρεί ότι είναι άλλης πορείας άτομο και ότι δεν έχει χορέψει ποτέ δημόσια! Όσο για την προσωπική της ζωή, η Δήμητρα Λιάνη παραδέχτηκε πως είναι μόνη, όμως, είναι πια κάτι που το έχει συνηθίσει.
Ωστόσο σπεύδει να συμπληρώσει «Ο έρωτας χτυπάει την πόρτα εκεί που δεν το περιμένει κανείς. Εγώ αγάπη μου γράφω την ιστορία μου. Και όχι μόνο δεν σκοπεύω να την κλείσω, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι ακόμη η ιστορία μου δεν έχει καν αρχίσει!!!».


Πηγή: agelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου